Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Magia nagości. Polska" w FilmBox+ tydzień przed emisją w Zoom TV

Na drugi sezon programu złoży się siedem odcinków (screen Youtube.com/Onet Plejada)

Naziemny Zoom TV (Kino Polska TV SA) drugi sezon programu randkowego "Magia nagości. Polska" premierowo udostępniać będzie w serwisie FilmBox+.

W FilmBox+ nowe odcinki programu oglądać będzie można na tydzień przed premierą w telewizji. W serwisie drugi sezon zadebiutuje 18 lutego, a w Zoom TV - 25 lutego (w piątki o 23). Wcześniej, bo 11 lutego, do oferty FilmBox+ trafiła pierwsza edycja "Magii nagości", pokazywana jesienią.

Drugi sezon będzie liczyć siedem odcinków (pierwszy miał pięć). Widzowie zobaczą 14 rund, w tym trzy z udziałem gejów i jedną z udziałem osób biseksualnych.

Prowadzącą "Magia nagości. Polska" pozostaje aktorka Beata Olga Kowalska. Za produkcję odpowiada Jake Vision.

Program oparty jest na brytyjskim formacie "Naked attraction". Uczestnicy show wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę, oceniając ich nagie ciała.

Czytaj też: KRRiT: 20 tys. zł kary dla nadawcy Zoom TV za zagraniczną "Magię nagości"

Pierwszą edycję jesienią śledziło w Zoom TV średnio 229 tys. widzów, co dało stacji 3,5 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 4,09 proc. w grupie komercyjnej (dane Nielsen Media).

(KOZ, 11.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.